Ingin Menjadi Model Muslimah????

Salam semua readers,

Maaf dah lama tak update blog. Lately ni qila busy dengan study.Kali ni qila ada berita baik untuk semua muslimah dan remaja di luar sana.

Anda ingin menjadi model muslimah? jangan risau, sekarang ni ada banyak peluang. U all boleh join modelling agency atau join pertandingan yang dianjurkan oleh mana-mana majalah.

Dapatkan Majalah NUR & DARA dan sertai pertandingan PENCARIAN COVERGIRL 2011/12.Serta dapatkan juga Majalah ANIQAH untuk menjadi model bagi majalah aniqah. Rebutlah peluang jika ada dan kalau ada rezeki anda pasti dapat.

Disini qila sertakan borang pencarian.maaf jika visual kurang memuaskan.

Majalah ANIQAH

Majalah NUR
Majalah DARA

Comments

  1. saya berminat untuk menjadi model. Adakah ketinggian diutamakan ?

    ReplyDelete
  2. Hi...
    ketinggian bukanlah penghalang..ada macam-macam kategori..model majalah,model runway, & etc..kalau awak berminat boleh lah mencuba..semoga berjaya..^_^

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum.saya sgt b'mnat ingin jadi model.tp adakah salah jika kita jadi model muslimah?

    umur:15 tahun.

    ReplyDelete
  4. slm......hi dear.
    sy berminat utk menjadi model muslimah but sy x taw kat mane tempat or platform utk sy memulakan langkah dlm bidang modelling.boleh qila beri pendapat n tunjuk ajar. <3

    ReplyDelete
  5. salam... saya berminat untuk menghantar anak perempuan saya yang berusia 10thn untuk menggayakan pakaian muslimah kanak2.. bagaimana untuk joint.. boleh hubungi saya di email add: azleena_kl@yahoo.com.my / azlina.adnan79@gmail.com

    ReplyDelete
  6. hai, saya ingin menjadi model muslimah tapi saya tak tahu dekat mana nak mencari . hihi , boleh qila bagitahu tempat mana ?

    ReplyDelete
  7. kenapa tiada nombor phone or email?

    ReplyDelete
  8. nour el kheir : maaf ye saya bukanlah mencari model..saya cuma berkongsi apa yang saya baca dari majalah..untuk sebarang maklumat lanjut boleh lah dapatkan majalah diatas..(sekiranya masih ada pencarian model)

    ReplyDelete
  9. salam sy sgt berminat menjadi model muslimah tapi sy tak taw drpd mane nk mulakan n drpd mane sy ingin mendapatkan maklumat untuk sy tonjolkan dri sy nie.... boley sis Qila Amir bantu sy n brikan tunjuk ajar kpda sy... boley emelkan kat farahareu@gmail.com n add sy di fb Farah Are-u...

    ReplyDelete
  10. kalau nak jadi model muslimah, ketinggian 154cm okay tak? dan kebiasaan model muslimah sekarang ada tak yang tinggi macam tu?

    ReplyDelete
  11. Yaya nk jadi model brhijab tapi mcm mne caranya ye?

    ReplyDelete
  12. Assalammualaikum . sy ingin menjadi model muslimah . tapi tahu lah dapat ke tak . nama sy syazatul aifaa . umur 18 . berasal dri negeri sembilan . ketinggian 147 cm . berat 45kg . jika mencari hubungi atau whatsapp di no 0176907424

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum...
    maaf atas kelewatan respond. zaman 2015 ni peluang untuk jadi model mudah dan banyak. Insyallah jika awak pandai mencari peluang dan ruang tiada yg mustahil.

    semoga impian awak tercapai

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts